CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 7, 2010

Mau tulis gape ek..

salam..
ape yg patut aku tulis dalam ni? sbb aku rase idup aku ni tak menarik dan tertarik sgt cam artis2 kt luar sane. aku ni insan biasa yg hidup sederhana. Yang tak lari dari lakukan kesalahan.
Selama 23 tahun aku wujud kt muka bumi Allah ni, aku memang byk wat salah, dosa tu klu leh nmpak...bergunung2 agaknye. Dosa ngn ma abah, dosa ngn org len dan dosa ngn Allah sndiri. Aku bukanlah sempurna krn tiap2 makhluk Allah itu ade kurang dan lebih.. Aiseh, pe yg aku melalut ni...ape yg aku nak sampaikan sebenarnye?
Aku nk wat pengakuan, aku bukanlah anak yg baik, tp aku cuba menjadi yg terbaik, cuba jaga hati dan perasaan ahli kluarga aku. Mama..abah.., anna sayangkan mama ngan abah.

0 comments: